بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

بیانیه راهبرد مشارت های عمومی
راهبرد مشارکت های عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان





اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین ادارات در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر اداره ای در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، این اداره کل برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

* راهبرد مشارکت مصوب:


راهبرد مشارکت :  با عنایت به تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/95  و با توجه به بند 6 مصوبه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی مورخ 15/10 98  ، راهبرد مشارکت این ادارکل در جهت مشارکت  شهروندان و مراجعه کنندگان به سایت اداره کل  را از طریق زیر می توان تامین نمود

1-   شرکت در جشنواره ها ،ارسال آثار و مسابقات فرهنگی و هنری بصورت الکترونیکی ،ثبت نام مانند دل نوشته با موضوع  سردار سلیمانی سردار دلها ،جشنواره تئاتر،ارسال مقاله برای فصلنامه و ...

2-   شرکت در مزایده و مناقصات اداه کل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

3-   ارائه پیشنهادات و انتقادات دوسویه به عملکرد و برنامه های اداره کل

4-   نظر سنجی در مورد کیفیت برنامه های اجرا شده و برنامه های مورد نیاز در آینده(نظر دریاره قوانین و مقررات و پیش نویس قوانین وزارت ارشاد )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع آوری الکترونیک و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس قوانین و مقرارات استانی

به دلیل اینکه قوانین و مقررات این اداره کل به صورت مصوب از وزاتخانه  دریافت میشود این آیتم به تحلیل نظر سنجی از جشنواره ها و برنامه های اجرایی تغییر یافته و جایگزین می شود    

سکوی رایزنی دیجیتال : تالار گفتگوی اصحاب فرهنگ و هنر

1-   موانع اشتغال و کار آفرینی حوزه فرهنگ و هنر

2-   راه های دستیابی به شهر خلاق با رویکرد فرهنگی و هنری 

 

رای گیری برخط

هر سه ماه  یکبار با توجه به برنامه برگزار شده در آن  رای گیری  می شود

1-   تا چه اندازه از برگزاری نمایشگاه کتاب استان رضایت دارید؟

2-   برگزاری جشنواره جایزه ادبی استان را چگونه ارزیابی می کنید؟

3-   برگزاری جشنواره موسیقی فجر از نظر شما چگونه است؟

4-   به نظر شما کدام گروه موسیقی بهتر است در همدان به اجرا در آید ؟

 گروه موسیقی سنتی و کلاسیک       گروه موسیقی پاپ

5-   برای بهتر شدن نحوه توزیع بلیط ،اجرای موسیقی و فیلم کدام روش را می پسندید؟